Sjuk som i rinnande näsa och ont i halsen

Jag är sjuk. Och man får lov att tycka synd om mig. Det började med ont i halsen. Sedan rinnande näsa (säkert ditt fel Larsson! Hihihi skojaaaar). Det är fruktansvärt! Och jag har ont i mina fötter. Min framtand gör också ont. När jag ändå ha klagat så mycket kan jag klaga lite till. JAG HAR HUVUDVÄRK, DET GÖR JÄTTEONT. Dear Headache, please go away. You're not welcome here. (Om ni känner igen de två sista meningarna är det kanske för att ni stalkar mig på twitter)
Jag är tröööööööötttt, men har ovanligt bra självförtroende idag (därav den glada minen på mig på bilden). Dessutom spelade jag jättebra på min fiol idag. Jag berömmer mig själv, applåder! Nej vänta, jag menar våågeeeen! (Ditt fel Larsson, du påverkar mig för mycket)
*
P.s. visst ser mina händer skrämmande ut?
*
P.s. 2 KRYA PÅ DIG MADDA!

Kommentarer
Postat av: Det är ingen idé att skriva mitt namn, jag kan inte stava det ändå..

räcker upp handen JAG ÄR STALKER! .p

Och ja, vad har hänt med dina fingrar?! :o

Och för att fösvara mig själv; Jag har kronisk rinnande näsa, eller ja, allergi + förskylning som aldrig går bort. Så det kan omöjligt vara jag.



Och vågen.. HUR MAN MAN INTE ALLT ANNAT ÄN INTE ÄLSKA DEN?



Sist men inte minst. Du får och ska inte vara sjuk. Annars kommer jag hem till dig och petar på dig med en pinne ända till du kommer till skolan. Jag är lättroad så jag kan förmodligen sitta där hela dagen. :)

2011-03-01 @ 19:29:47
URL: http://nineteendown.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; haha så långt kom jag inte. Jag gjorde nog två-tre. Hoppade över typ lika många..

Vänta.. Hör jag en telepatisk suck? :O

2011-03-01 @ 22:13:28
URL: http://nineteendown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0