Supermadda

Fick klagomål från en viss person (*host host* LARSSON) på att jag bloggar alldeles för sällan. Låt oss säga att jag skonar er ok?
Nej, men sanningen är att jag inte har något att blogga om, inget att skriva om. Jag gör ju ingenting på dagarna. Jag vaknar, äter, hittar på något meningslöst, äter, letar efter mer mat, letar efter sötsaker, dricker, sitter vid datorn, stirrar på skärmen och en hel del andra onödiga saker. Och jag sover också. Jättemycket. Bara för att det är lov.
Jag skulle ha haft mycket mer att skriva om, om jag var en superhjälte eller något åt det hållet. Men det är jag tyvärr inte! Därför får ni stå ut med mina paintbilder och annat onödigt som faller mig i smaken :)
*
Mina signaturer är inte de allra bästa, I know. Men vi kan låtsas att de är jättefina.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

yeey :D

2011-02-23 @ 13:49:01
URL: http://nineteendown.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fast nu ljög du, dina signaturer är underbara. Underbara.

2011-02-23 @ 14:14:59
URL: http://joosefinjoohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0