En rubrik ska vara placerad här

Snart är det påsklov! Woho! Har längtat efter det sen sportlovet tog slut. Dock längtar jag inte till de två första veckorna efter påsklovet. Tänkte skriva något hemskt, men det låter vi bli att göra.
Igår hade jag en toppen dag efter att ha haft en 'hur-du-ligger-till-i-ämnet-prat' med min svenska/engelskalärare. Min krönika som jag skrev förra året var så bra att man kunde ha skickat in den till en tidning sade hon. Ni fattar nog hur glad jag blev. Hehe.
Nåväl, ska gå och mysa med mina böcker, bl.a. matematikboken. Ni kan med hjälp av det räkna ut hur mysigt det egentligen kommer att bli. Mitt pennskrin (se bild) kommer att hålla mig sällskap så oroa er inte. Hihih. So long!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

NATUR KNUUUT!

2011-04-09 @ 19:21:13
URL: http://nineteendown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0