Återblick

Jag insåg nyligen hur snabbt tiden har gått. Kikade på gamla bilder på min bilddagbok (som jag faktiskt har kvar!) och såg att det snart är tre år sedan jag konfirmerades. För tre år sedan gick jag i åttan, nu går jag andra året på gymnasiet. Det är helt galet hur snabbt tiden går.
*

Jag för tre år sedan. Det finns hemskare bilder, I promise.
För tre år sedan:
Gick jag i åttan och umgicks massvis med Patricia.
Ville jag absolut inte gå naturvetenskapliga programmet.
Var jag galen i McFly.
Konfirmerades jag.
Visste jag inte vad jag ville bli.
Var jag 'ganska' fjortis-aktig.
Var jag duktig på spanska.
Provade jag på dragkamp för första gången i mitt liv, det är en tuff sport bara så att ni vet!
Jag nu, hihi kidding. Kika på bilden till höger.
Nu:
Går jag andra året på gymnasiet, hänger ganska mycket med ett par coola tjejer, Amanda & Becca.
Går jag det naturvetenskapliga programmet.
Lyssnar jag inte på McFly längre (som många förmodligen tror)
Tycker jag om att lyssna på folk som sjunger på koreanska, ett språk som jag inte förstår.
Har jag tappat kontakten med... alla mina vänner från högstadiet.
Vet jag att jag vill plugga vidare utomlands efter gymnasiet.
Tycker jag om att lära mig nya språk.
Är jag dålig på spanska.

Kommentarer
Postat av: Cooling, daah

YES, Jag är cool!

2011-04-20 @ 20:51:36
URL: http://nineteendown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0