Dagens ämne: film och Madda

Jag pratar när jag kollar på film. Med andra OCH mig själv. (Varning för schizofreni!)
Jag är inget fan av blodiga fightscener, boring I know. Ja, jag blundar eller cover my eyes när sånt kommer upp.
Jag vet inte hur ni är, men jag kan helt plötsligt säga något högt. Typ som "ÅH NEJ!" någon blev skadad. Som idag på svenskan när vi kollade på Tristan & Isolde (2006). Pinsamt? Ja. Men ingen verkade bry sig om det. Förutom Larsson.
Slutsats: Jag måste vara jättejobbig att kolla på film ihop med.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha, nej det är roligt när du kommenterar. Haha speciellt när det var tyst och kungen blir skjuten i armen och du utbrister ÅHNEJ. Fast ingen märkte det, säkert.. :P haha

2011-04-05 @ 20:41:00
URL: http://nineteendown.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; yes i did. Jag försökte få det att låta som en lättsam dag, ty det ej det varo. Jag är trött.

2011-04-05 @ 22:11:14
URL: http://nineteendown.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaså, kungen blev skjuten, fan va spännande med tanke på att filmen utspelas under medeltiden :D Vi har ju förvisso slutat ha historia så det är okej Rebecca... jag tycker det är gulligt och roligt när du tittar fram mellan fingrarna :P

2011-04-06 @ 21:31:27
Postat av: Rebecca

sv; haha, tack madda. Din omsorg värmer med punkter.



Amanda; Tror att du fällde sig själv vid matbordet. För man kan ju inte bli skjuten av en pilbåge? Det är okej Amanda, du har ju trotsallt, också slutat ha historia :D haha

2011-04-07 @ 16:45:13
URL: http://nineteendown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0